Buitenschoolse opvang

In Driemond wordt door twee partners buitenschoolse opvang verzorgd.

Op een steenworp afstand van de scholen in Driemond verzorgt kinderopvang Hobbithoeve, naast de dagopvang voor kinderen van 0 tot 4 jaar, ook buitenschoolse opvang (BSO) voor kinderen van 4 tot 13 jaar.

Wij bieden alle dagen van de week voor- en naschoolse opvang op twee locaties (BSO-Hobbithoeve en BSO-MatchZO), aansluitend aan de openingstijden van de scholen.

De buitenschoolse opvang van Hobbithoeve richt zich op de scholen in Driemond. In onze BSO-groepen kunnen de kinderen, na een intensieve dag op school, terugvallen op de kleinschalige en vertrouwde opzet van onze kinderopvang, als verlengde van ‘thuis’.

Met een maximale bezetting van 10 kinderen op BSO-Hobbithoeve en 20 kinderen op BSO-MatchZO,  wordt een gemoedelijke groepsopvang gecreëerd waarin ruimschoots voldoende mogelijkheden voor individuele ontplooiing en eigen inbreng wordt gewaarborgd. De gecombineerde opzet in één pand van dagopvang en buitenschoolse opvang voor de kleintjes, biedt daarnaast allerlei mogelijkheden voor contacten tussen de 3+ peuters van de dagopvang en de kleuters van de BSO. Hierdoor wordt een geleidelijke overgang nog meer werkelijkheid.

Wilt u meer informatie?

Kom eens langs of neem contact op (zie onderstaande contactgegevens), dan sturen wij u een informatiepakket (inclusief tarieven) en een aanmeldingsformulier toe.

Contactgegevens:
Hobbithoeve
Burgemeester Kasteleinstraat 6
1109 BC Driemond

Telefoon: 0294 450525

BSO Driemond

Geen gehaast om uw kind naar school te brengen om daarna ook nog eens in de file te moeten aansluiten.
U kunt vroeg naar uw werk en wij zorgen ervoor dat uw kind op tijd op school is. Het kan eerst nog even in een speelhoek spelen, een spelletje doen of gewoon lekker een boek lezen.
KMN Kind & Co biedt voorschoolse en naschoolse opvang.

Voorschoolse opvang
Op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 7:30 uur tot 8:30 uur bieden wij VSO aan.
Bij een minimaal aantal inschrijvingen zal KMN Kind & Co ook vso op woensdag aanbieden.

Naschoolse opvang
KMN Kind & Co biedt BSO voor de kinderen van de groepen 1 t/m 8.
In de aula, het bredeschoollokaal en het kleuterlokaal hebben wij op alle schooldagen plek voor 40 kinderen. Op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag zijn we van 15.00 uur tot 18.30 geopend en op woensdag van 12.30 uur tot 18.30 uur.

Wij zijn 52 weken per jaar open en verzorgen tijdens studiedagen en vakantiedagen opvang van 7.30 – 18.30 uur. U kunt ook alleen het vakantiepakket afnemen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de site: www.kmnkindenco.nl
Inschrijven kan via de site of via planning@kmnkindenco.nl