Welkom in groep 4! Om naar de klas te gaan moet je eerst de trap naast groep 3 omhoog lopen. Je ziet dan in het halletje twee bakken staan waar je je tas in kunt stoppen. Je jas mag je bij jouw naam aan de kapstok hangen. De juf staat bij de deur om je te verwelkomen in deze gezellige klas.

In groep 4 mag je voor het eerst spelen op het grote plein met kinderen uit andere groepen. We hebben een leuk plein waarbij je bijvoorbeeld kunt klimmen, schommelen en spelen met water en zand. Misschien kun je zelf wel ontdekken welke lekkere fruitsoorten er groeien in de schooltuin?
Na het buitenspelen is er tijd om je pauzehap op te eten en je water of pakje op te drinken. De juf leest dan vaak voor uit een spannend of grappig boek.

Tijdens de lunchpauze kijken we vaak op het digibord naar een leuk en leerzaam filmpje.

In groep 4 vinden we het heerlijk om hard te werken, maar ‘s middags vinden we een beetje ontspanning ook fijn. In de middag hebben we vaak andere vakken zoals verkeer, muziek of wereldoriëntatie. Uiteraard is er ook aandacht en tijd voor de creatieve vakken zoals tekenen en handenarbeid. Je krijgt één keer in de week muziekles en twee keer per week gymnastiek.