Je zit in groep 6, een super leuk jaar! Om 08.20 uur mag je zelf de school inlopen richting jouw klas. Je start met het groeten van de juf en daarna kun je aan jouw tafel gaan zitten. Er is tijd om even te kletsen met je klasgenoten of de juf. Om 08.30 uur start de dag.

We starten met het doornemen van het dagprogramma. De doelen staan bij elk vak geschreven op het whiteboard.

In de ochtendpauze gaan we lekker eten en drinken, daarna gaan we naar buiten. Op het plein is een hoop te doen. Je kunt er klimmen, voetballen, trefballen, schommelen en op ontdekking gaan.

Dit jaar krijgen de kinderen voor het eerst topografie. We starten met de kaart van Nederland. Je leert de provincies en de hoofdsteden, maar ook andere plaatsen en rivieren. Uiteraard is er ook aandacht en tijd voor creatieve vakken zoals tekenen, knutselen en muziek. Je krijgt één keer in de week muziekles en twee keer per week heb je gymnastiek. In groep 6 krijg je ook voor het eerst huiswerk.